Thursday, May 12, 2011

your adresses plezz

selamat pagi yg makin hampir tengahri..

makin hari keja boleh tahan berlambaknyer, besela kj, sapai mati pn kj xkan habis..hehe, klu hbs kj tu, cne nk kj, t xde kj lnsg, cne nk hidup..nk wat cne an lumrah bekerja..pe dah ayat saya, tunggang langgang..

aish, result pjj da klua ke??
mcm xsbr je nk smbg blaja balik, tp suasana belajar separuh ms ni cnela gayanyer..
kan xsama gan sepenuh masa, ni bekerja sambil belajar..eheee
nasibla kakak kat ofis ni ade yg amik pjj, xdela janggal sgt saya rs nnt, boleh mntk tunjuk ajar dia..

hurm, lagi 3 bulan je lagi..tp siapkah diri saya nih??masak pndai ka??
aitu cam terpikir nk bli buku masak2, aish, entah ble tah nk beli
yg paling penting kena belajar gan tok guru saya iaitu org yg membesarkan sy (ayat skena amat)

tp lam ati ade rs perasaan mcm ni :


Photobucket

yeke nih??tersipu2 malu saya, 

kawan2 daku yg disayangi, harap sgt kornag dapat datang
amat rndu, rndu amat
kawan2 blogger juga

t officially saya jemput kay
do inbox me ur adresses 

truly say's
marelfira mahamud



Post Title your adresses plezz